čtvrtek 26. března 2009

Vláčky v Hamburku

Když jsem byl na základní škole, tak jsem pořád chtěl něco stavět, vyrábět a podobně. Nejvíc mě bavily papírové modely a hrozně mě lákalo modelářství. Vždycky jsem si přál mít doma obrovské kolejiště, pro které bych si vyrobil každý baráček, most a vymodeloval celou krajinu. Tehdy jsem ale nebyl ještě tak technicky zdatný ani vybavený a tak to byl spíš jenom sen malého kluka. Dnes mě ale potěšila informace v Lidových novinách, která představuje vláčkový projekt gigantických rozměrů, který je nainstalovaný v Hamburku. Můžete na něm najít části Německa, Švýcarska, Rakouska, Skandinávie a Ameriky. V blízké budoucnosti by měly být přistavěny i části s Francií a Itálií. Na modelu najdete kromě jezdících vláčků například i plující lodě, jezdící automobily, nad hlavami Vám přelétávají letadla, vznášejí se horkovzdušné balóny a spousta dalších a dalších neuvěřitelných věcí. Celá stavba zatím dle informací na stránkách muzea (zde v angličtině) zabrala přes 500.000 stavebních hodin. Tenhle rok bych se chtěl na model do hamburku zajet podívat. Tady najdete 4 minutové video, které Vás snad taky naláká:)

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Jestli chceš vidět modely vláčků, nemusíš jezdit až do Hamburku. V RADCE máme modelářský kroužek, který je založen výhradně na fantazii účastníků kroužku (6-9 let), více na http://www.radka.kadan.cz/?p=767 přijď se podívat ;). Jarmila Bůchová

čtvrtek, 26 března, 2009  
Blogger František Červený said...

Ahoj, velice děkuji za pozvání a určitě se přijdu podívat;)!Fanda

čtvrtek, 26 března, 2009  
Anonymous Anonymní said...

tak až budeš mít v některou neděli večer mezi 17,00 a 19,30 čas a půjdeš kolem, tak zazvoň na VLÁČKY a ... budeš koukat :) JB

čtvrtek, 26 března, 2009  

Okomentovat

<< Home