středa 25. března 2009

Politická ostuda

foto: www.ptakoviny-cb.cz
Celý den jsem neměl čas si přečíst noviny ani zprávy na internetu, a tak mi uniklo, že se bude jednat o důvěře Topolánkově vládě. O to víc mě překvapila večerní informace, že jí byla vyslovena nedůvěra. To považuji za ostudu hlavně z toho důvodu, že se tak stalo během našeho předsednictví v EU a o to víc si myslím pár nehezkých věcí o tom nesympatickém a příliš sebevědomém chlapíkovi v čele druhé nejsilnější strany u nás. Nejsem nijak radikálně pravicový, ale ani levicový volič. Vlastně bych se ještě před několika dny nedokázal pořádně rozhodnout koho volit. ČSSD rozhodně ne, protože ta mi posldení dobou připadá víc červená než oranžová a mám pocit, že se velice ráda bratříčkuje s komunisty, které rozhodně podporovat nechci. Pak už tu snad je jen DS, ale to je snad ještě větší sebranka a navíc mi svým vystupováním silně připomíná jisté organizace v Německu na konci třicátých let. Tahle událost mě tedy přesvědčila o tom, že nemůžu opět volit jinou stranu, než pravici. Je to ostuda!!! 

0 Comments:

Okomentovat

<< Home