sobota 14. března 2009

Den na rybách

Dnešní den byl krásný. Od rána svítilo sluníčko a konečně to vypadalo na jaro. Proto jsem už před osmou seděl u rybníčku, krmil ryby a nakonec si i chvilku zachytal. Dnes jsem chytil svého prvního letošního lína a hned ten první měl asi 30cm. Sice jsem jich během dne vylovil asi 10 a k tomu asi 20 plotiček, ale ten první byl prostě nejkrásnější. Snad už se to počasí ustálí. Moc tomu ještě nevěřím, protože v pátek jsem jel pro do Mariánských lázní a někde za Bečovem nad Teplou jsem musel ubrat, protože na silnici ležel sníh. V Mariánských lázních večer předtím silně sněžilo a kolem bylo místy i půl metru sněhu. Taky jsem se dnes rozhodl podívat se na rybníček, kde jsem se jako malý vlastně chytat naučil. Vede k němu jen jedna hodně zarostlá cesta, která je navíc po loňských opravách vysokého vedení rozježděná od techniky a v současné době taky trochu zaplavená vodou. Aspoň jsem měl příležitost vyzkoušet, co moje "rybářské vozítko" umí. Zamkl jsem přední kola, přeřadil na čtyřkolku a vyrazil. Udělalo mi radost. Sice se trochu zašpinilo (z čehož jsem měl pochopitelně jako vyznavač rally ještě větší radost:) ), ale na místo se dostalo bez jediného problému, přestože místy byly vyjeté koleje i půl metru hluboké a kolem tolik bahna, že bych tudy měl velký problém projít i v gumovkách:) Také jsem se zastavil u Bobřáku, který nyní pobírá hodně "horské" vody z tajícího sněhu a na jedné z retenčních nádrží to hodně vřelo. To se pstroužkům musí moc líbit:)
No není to pohoda?:) Jen Vy, teplý čaj, loupáčky, zpěv ptáků...

Línci byli dnes při chuti

Tak to je on. Můj první letošní lín:)

Plotičky se krásně vybarvily

Takhle má vypadat pořádné auto:))

Jedna z nádrží na Bobřáku

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Zdravím,

kde bych našel onen zmiňovaný Bobřák?

pondělí, 16 března, 2009  
Blogger František Červený said...

Tak se říká "převaděči" mezi bývalým plánovaným popílkovištěm u Prunéřovské elektrárny, který vede podél vodojemu u Kadaně a nakonec se u vodáckého oddílu nad kadaňským stupněm napojuje na Ohři. Ale chytat se tu nedá, je to chovný potok;) tahle konkrétní nádrž je u křížení železniční trati z Klášterce a z Kadaně u čistírny odpadních vod z elektrárny Prunéřov.

pondělí, 16 března, 2009  
Blogger Unknown said...

ok, díky za odpoveď.
Spíš jsem myslel na ježdění než na chytání;-)

úterý, 17 března, 2009  

Okomentovat

<< Home